نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ ایسیو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو میباشد، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان ریمپ ایسیو ، تیونینگ موتوری ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … میباشد است. مجموعه تیونینگ خودرو دکتر ریمپ ریمپ ecu  پژو پرشیا با ایسیو SSAT را برای خودرو شما ارائه میکند :

  • رفع کپ حین حرکت پرشیا
  • افزایش سرعت و شتاب اولیه پرشیا
  • افزایش سرعت و قدرت پرشیا
  • کاهش دمای کارکرد فن پژو پارس
  • برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور پژو پرشیا )
  • کاهش مصرف سوخت ( تنها با ریمپ کامل ارائه میشود)
  • حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )
  • افزایش شتاب ثانویه پارس
  • رفع کپ اولیه persiaبسیاری از مشتریان را شگفت زده کرد)
  • فول ریمپ peugout persia شامل تمام موارد فوق میباشد

ریمپ ecu پرشیا ، با ایسیو اس ست ، با دریچه گاز معمولی برای افزایش سرعت و شتاب ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف و کاهش مصرف سوخت صورت  می گیرد. اما هزینه ریمپ SSAT چقدر است ؟ در انتهای این مقاله اعلام شده است . میزان بهبود پرشیا پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان فول ریمپ ایسیو پرشیا است، تنها با برنامه ریزی ecu خدمات ریمپ ایسیو  را ارائه کردیم :

شرکت دکتر ریمپ ( بهبود سازان خودرو ) ریمپ پرشیا را ارائه میکند :

ریمپ استیج وان Sage 1

در این نوع ریمپ ایسیو پرشیا بر روی سوخت، جرقه، سنسور اکسیژن و دریچه گاز به نحوی کار می شود که با افزایش توان و گشتاور خودرو ، نزدیک به 12% کاهش مصرف سوخت حاصل شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و یوزر هایی که میخواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میشود. تاثیر این نوع ریمپ 15% افزایش شتاب و سرعت میباشد.

 

ریمپ استیج تو Stage 2

ریمپ بر روی موتور تقویت شده : در این مرحله بر روی پاشش سوخت، نحوه جرقه زنی ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میکنیم که افزایش توان موتور و گشتاور تا 20% حاصل گردد. نکته قابل توجه این است که خودرو هایی که فاقد هدرز، کیت مکش و سایر تقویت کننده های موتور اند ، اگر بدون استفاده از سوخت با کیفیت اقدام به افزایش زیاد اوانس و ریتارد برای بدست آوردن قدرت بیشتر کنند منجربه ناک و افزایش حرارت احتراق میگردد. در وضعیت ناک مقدار انتقال گرما به ۱٫۷ برار میرسد و گاها باعث آسیب پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کاتالیزور را نیز سبب میشود. پس برای جوابدهی مناسب ریمپ خودرو پرشیا با استیج 2 برای موتورهای تقویت شده مناسب است.

ریمپ استیج تری Stage 3

ریمپ برای ماشین های مسابقه پرشیا : شرکت دکتر ریمپ با ارائه خدمات ویژه برای ماشین های پیست پرشیا با استفاده از برنامه ویژه و ریمپ ایسیو بسیار حرفه ای با سوخت هایی نظیر C16 یا الکل حداکثر توان موتور را برای این عزیزان به ارمغان بیاورد. شرکت دکتر ریمپ با تغییرات اساسی در جداول سوخت و جرقه موتور توانایی تغییر سوخت موتور از بنزین به E85 ” الکل – بنزین ” را دارد. اکتان بالای الکل (۱۱۶) و خاصیت خنک بودن آن حداکثر راندمان را ارائه میکند.

 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو پرشیا با ایسیو اس ست

صفر تا صد پرشیا معمولا بین 15 الی 18 ثانیه ( میانگین 16 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ دکتر ریمپ ما  افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای پرشیا رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ،  3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 20 درصد افزایش بازده در پرشیا نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 25% تغییر را انتظار داشت.

نقد کارشناسی پژو پارس و دلیل نیاز به ریمپ ایسیو

پژو پارس ایران در نخستین سال‌های عرضه به دلیل طراحی به‌ روز و جذاب، توانست نظر مثبت بسیاری از مردم و کارشناسان را جلب کند. اما اکنون سال‌های زیادی از آن زمان می‌گذرد و پژو پارس بدون تغییر در ظاهر، به بازار عرضه می‌شود. در حالی که گرد کهنگی بر پیکر آن نشسته و شرکت خودروساز توجهی به این موضوع ندارد. به هر حال در بازار بی رمق ایران، با حضور رقبایی چون پژو 405، پژو 206 صندوق دار، رانا و تندر 90، پژو پارس کار چندان سختی هم برای راضی کردن مشتری در بخش طراحی ظاهری ندارد ولی در مورد قوای محرکه اوضاع کمی متفاوت است.

پژو پارس ایران خودرو اکنون با موتورهای 1.8 ساده و TU5 در نسخه‌های دستی و گیربکس اتوماتیک و با موتورهای 1.8 زانتیایی (ELX) و 2.0 مدل XUM در مدل‌های دست دوم قابل خریداری است. البته پژو پارس دوگانه سوز هم برای مدتی تولید شد که به ندرت در بازار یافت می‌شود. اما موتور 1.8 لیتری می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاوری معادل 153 نیوتن متر تولید کند و در مدت زمان 15 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. باید بگوییم که جعبه دنده در این مدل عملکرد خوبی ندارد به علاوه اینکه مصرف سوخت ترکیبی آن 9.1 لیتر برای 100 کیلومتر اعلام شده که ب نظر عدد نادرستی می‌آید و تست‌های جاده‌ای، ارقام بالاتری را نشان می‌دهند.

موتور TU5 به کار رفته در پژو پارس قدرت 108 اسب بخاری و گشتاور 142 نیوتن متری دارد و در مدل پارس LX شتاب 0 تا 100 کیلومتر 13.2 ثانیه‌ای را رقم می‌زند. پژو پارس در مدل LX با جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود و به تازگی با جعبه دنده اتوماتیک هم قابل خریداری است. طبق اعلام ایران خودرو، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در مدل اتوماتیک برابر با 15 ثانیه و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت است.

 

پژو پارس ELX از موتور 1.8 لیتری زانتیایی استفاده می‌کند که قدرت و شتاب بسیار خوبی دارد ولی تولید آن پس از مدتی، به دلیل تحریم و عدم دسترسی ایران خودرو به موتور آن، متوقف شد. پژو پارس ELX ایران خودرو در بازار دست دوم قابل خریداری است.

پژو پارس دیگر آن جذابیت گذشته را مخصوصا در نمونه‌های صفر کیلومتر برای مشتریان خودرو در داخل ایران ندارد و رقبای چینی و حتی هم وطن ایرانی پژو پارس اجازه نفس کشیدن به این خودرو را نمی دهند.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 

ریمپ خودرو دنا با ایسیو بوش برای افزایش سرعت و شتاب این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن و حذف کاتاف صورت میگیرد. اما هزینه ریمپ دنا چقدر است ؟ میزان بهبود دنا پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان فول ریمپ ایسیو پراید است آمده است ، تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه  مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید خدمات ریمپ ecu را ارائه کردیم

ریمپ دنا پلاس توربو

تقویت دنا پلاس های توربو با ایسیو بوش در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ جهت افزایش شتاب ، سرعت و قدرت با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه میشود ، تقویت بوست توربو با افزایش دور و برق و هوادهی و کاهش دمای فن باعث عملکرد بهتر و شتاب فضایی برای این خودرو میشود

  1. مجموع خدمات ریمپ ایسیو دنا که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ برای ECU  Me 7.4.9 ارائه میگردد :
  • افزایش سرعت و قدرت دنا
  • افزایش سرعت و شتاب اولیه دنا
  • کاهش دمای کارکرد فن
  • رفع کپ حین حرکت دنا
  • برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور (
  • کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد (
  • حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو (
  • افزایش شتاب ثانویه دنا
  • 9- رفع کپ اولیه دنا ( بسیاری از مشتریان را به وجد آورده (
  • 10- فول ریمپ دنا شامل تمام موارد فوق میباشد

ریمپ ایسیو دنا

برای چیپ تیونینگ دنا ۴ آپشن بسیار کاربردی برای مشتریان وجود دارد :

۱ – ما می‌توانیم در ریمپ ای سی یو دنا مقدار کات اف را کاملاً به دلخواه شما تغییر و افزایش دهیم

۲ – افزایش کارکرد خودرو : همان‌طور که می‌دانید این خودرو یورو ۴ بوده و دارای ۲ سنسور اکسیژن است. ما می‌توانیم برای مشتریانی که می خواهند کاتالیزور خود را خالی و یا حذف نمایند و یا مجموعه اگزوز خود را تغییر دهند، سنسور دوم اکسیژن را از روی برنامه خودروشان به تک سنسور تبدیل کنیم. با این‌کار به هیچ عنوان چراغ چک روشن نخواهد شد زیرا سنسور دوم کاملاً از حلقه کنترل سوخت خارج شده و خودروی شما همانند یک خودروی یورو ۲ خواهد شد.

۳ – دریچه گاز استفاده شده در دنا ، از نوع برقی است. در خودروهایی که دریچه گاز آن‌ها برقی است همواره میان فشردن پدال گاز و باز شدن دریچه گاز یک تاخیر زمانی وجود دارد که برای رانندگانی که نیازمند شتاب اولیه بالا و سرعت گیری ناگهانی هستند به شدت دردسر ساز و آزار دهنده است. دکتر ریمپ با توجه به شناسایی رابط

۴ –  برای مشتریانی که خواهان کاهش دمای موتور خود باشند و بخواهند از دمای بالای آن رهایی یابند، یک آپشن مجزا و حرفه‌ای دارد . در این خودرو در حالت فابریک، فن دور کند در دمای ۹۵٫۵ درجه و دور تند فن در دمای ۱۰1 درجه روشن می شود. ما می‌توانیم دمای عملکرد فن و در پی آن دمای موتور را به صورت کاملاً نرم افزاری و از طریق ریمپ، تا حد مورد نظر شما کاهش دهیم. (پیشنهاد دکتر ریمپ : روشن شدن فن دور کند در ۹۱ درجه و دور تند در دمای ۹۸ است و دمای خاموش شدن فن هم ۸۷ درجه تنظیم خواهد شد(



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ دنا با ایسیو بوش

صفر تا 100 دنا معمولا بین 12 الی 13 ثانیه ( میانگین 12.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل خودرو و نوع ایسیو دنا و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ایسیو دکتر ریمپ ما  افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای دنا رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 تا 3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 15 تا 20 درصد افزایش بازده در دنا نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 25% تغییر را انتظار داشت.

انواع ایسیو هایی که روی دنا کار شده و تفاوت های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین انواع ریمپ های آنها در زیر توضیح داده شده :

بوش ME17

این بوش توسط چین تولید میشود و اندازه کوچک قدرت پردازش بالا دارد ، دریچه گاز متناسب با آن برقی است و از نمونه ی آلمانی اقتباض شده است. در مجموع ایسیو خوبی است ولی هنوز دستگاه های تعمیراتی با آن وفق پیدا نکرده اند.

در دکتر ریمپ ریمپ میشود ok

میزان رضایت مشتری پس از ریمپ 90%

انواع ریمپ آن : افزایش شتاب ، افزایش قدرت ، کاهش مصرف سوخت ، رفع کپ ، کاهش دما

بوش ME17 ریمپ خودرو دنا

بوش ME7.4.9

ایسیو قدیمی که نمونه های آلمانی ، فرانسوی و چینی دارد ، اندازه آن بزرگ و تکنولوژی قدیمی است ، ایسیو سختی است ولی بدلیل ایرادات زیاد ، پس از ریمپ ، مشتری تغییرات را به خوبی درک میکند، دستگاه ها با آن تطابق کامل دارند

در دکتر ریمپ ریمپ میشود ok

میزان رضایت مشتری 95%

انواع ریمپ آن : افزایش شتاب اولیه و ثانویه ، افزایش قدرت در سربالایی ها ، کاهش مصرف بنزین ، رفع کپ سر گاز ، رفع کپ حین تعویض دنده ، افزایش گشتاور ، کاهش دما

بوش ME7.4.9 ریمپ دنا

ایزیو

این ایسیو را چین تولید میکند و اندازه خیلی کوچکی دارد قدرت پردازش بالا دارد ، دریچه گاز متناسب با آن برقی است. در مجموع ایسیو جالبی نیست و هنوز دستگاه های تعمیراتی با آن وفق پیدا نکرده اند. انواع آن شامل esy u 2.5 ، esy u 3.5 و …

بعضی ار ورژن ها در دکتر ریمپ ریمپ میشود

رضایت مشتری 75 %

انواع ریمپ آن : افزایش شتاب و رفع کپ ، کاهش مصرف

زیمنس

ایسیو های زیمنس به سفارش ایران خودرو توسط کروز ساخته میشوند و ایسیو های خوبی هستند ، دستگاه ها به راحتی با آن وفق پیدا میکنند و برای دریچه گاز سیمی طراحی شده است. اندازه آن بزرگ است و ایرادات کمی دارد

در دکتر ریمپ ریمپ میشود ok

انواع ریمپ آن : افزایش شتاب ثانویه ، کاهش مصرف ، کاهش دمای فن

رضایت مشتری 85%

ریمپ ایسیو زیمنس دنا

دنا پلاس: این خودرو از لحاظ موتور و نرم افزاری تفاوتی با دنا ندارد

چرا دنا مشکلات حرکتی دارد؟

این خودرو دارای موتور پر قدرت EF7 است و از لحاظ کیفیت ساخت در سطح بالاییست ، اما بعضی قطعات آن مانند دریچه گاز برقی و پدال گاز برقی آن دارای کیفیت ساخت پایینی است، این در حالیست که بدلیل صرفه اقتصادی نداشتن امکان استفاده از انواع با کیفیت وجود ندارد، یعنی تفاوت قیمت نمونه با کیفیت با نمونه کار شده روی دنا به 12 میلیون تومان میرسد! این قطعات با کیفیت نامناسب سبب عدم هماهنگی ایسیو با دیگر قطعات میشوند و در نتیجه افت حرکتی و مشکل در شتابگیری اولیه بوجود می آید. راه حل دکتر ریمپ برای این مشکل ، ریمپ و بازنویسی برنامه خودرو در جهت هماهنگ شدن قطعات خودرو با یکدیگر و بهبود حرکت و شتابگیری دنا است.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

مجموع خدمات ریمپ خودرو سمند که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ برای ECU زیمنس ارائه میگردد :

1-    افزایش سرعت و قدرت سمند

2-    افزایش سرعت و شتاب سمند

3-    کاهش دمای کارکرد فن

4-    رفع کپ حین حرکت سمند

5-    برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور )

6-    کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد)

7-    حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8-    حذف سنسور دوم اکسیژن در سمند یورو 4

فول ریمپ سمند شامل تمام موارد فوق میباشد.

ریمپ خودرو سمند با ایسیو زیمنس برای افزایش سرعت و شتاب این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن و حذف کاتاف صورت میگیرد. اما قیمت ریمپ سمند چقدر است ؟ میزان بهبود سمند پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان ریمپ ایسیو سمند است آمده است ، تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید خدمات ریمپ ecu را ارائه کردیم ، فیلم ریمپ ایسیو سمند ایکس یو سون :

ریمپ سمند

صفر تا 100 سمند معمولا بین 13 الی 15 ثانیه ( میانگین 14 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو سمند و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ایسیو دکتر ریمپ ما  افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای سمند رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 تا 3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 15 تا 20 درصد افزایش بازده در سمند نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 25% تغییر را انتظار داشت.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

چرا خودرو های جدید شتاب کمتری دارند یا تاخیر پدال گاز دارند؟

ریمپ به معنا ی بازنگری مجدد برنامه ای سی یو می باشد که کمپانی های بزرگ با توجه به تمامی شرایط آب و هوایی ، بنزین و شرایط رانندگی، ecu را برنامه ریزی میکنند.

تمامی خودرو های جدید ملزم به رعایت استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشند، اما از انجایی که نزدیک به ۹۵ % از جایگاه های سوخت کشور با سوخت یورو۲ تامین می شوند مشکلاتی بوجود می آید. به طوری که در ای سی یو های خودرو های جدید استراتژی کمپانی مبنی بر رعایت آلایندگی تحت هر شرایطی می باشد، در نتیجه وقتی شما خودرو یورو ۴ را با سوخت یورو ۲ تغذیه می کنید الایندگی خودرو شما از حد استاندارد عبور کرده و ای سی یو در این حالت دو پروتکل را در پیش میگیرد:

۱- در خودرو های دریچه گاز برقی اقدام به کنترل باز شدن دریچه میکند.

۲ در خودرو های دریچه گاز سیمی پاشش سوخت را محدود می کند.

در اینجا شاید شنیده باشید که خودرو های جدید نسبت به خودرو های قدیمی کشش و شتاب کمتری دارند به طور مثال با اصطلاح اینکه ۲۰۶ های ایرانیزه کمتر راه میروند ، ماشین های جدید کپ یا تاخیر دریچه گار دارند…

به همین دلیل هست که تعمیرکاران به مشتریان خود می گویند که ۲۰۶ های جدید ای سی یو خوبی ندارند و راه نمی روند…

حالا این سوال پیش میاد که تمامی خودرو های ۲۰۶ با موتور tu5 دارای قدرت ۱۱۰ اسب بخار هستند ولی ۲۰۶ های با ای سی یو های me7.4.4 دارای شتاب بهتری نسبت به ۲۰۶ های با ecu کروز و زیمنس هستند؟؟ آیا کمپانی سازنده در اعلام اعداد قدرت موتور و گشتاور سیاه نمایی می کند؟؟

پاسخ این است که کمپانی در اعلام اعداد صادق است اما، نکته این است که خودرو های قدیمی ۲۰۶ با ایسیو های me7.4.4 یا me7.4.5 ملزم با رعایت آلایندگی یورو ۲ بودند در نتیجه در هنگام شتابگیری ایسیو اقدام به باز کردن سریع دریچه گاز و پاشش سوخت نسبت به ایسیو های جدید کروز و ریمنس می کند ، اگر چه که همان ecu های قدیمی هم دارای تاخیر پدال هستند.

 

نکته اساسی این است که بیشترین حد به هم خوردن آلایندگی و عدم احتراق کامل در زمان شتابگیری است زیرا که به علت باز شدن ناگهانی دریچه گاز حجم زیادی از هوا به داخل مانیفولد هوا روانه می شود . همچنین اینرسی هوا نسبت به سوخت کمتر می باشد و به علت سرعت بالا ، سوخت با هوا خوب مخلوط نمیشود و مخلوط هموژن شکل نمیگیرد . عدم شکل گیری مخلوط هموژن باعث بوجود آمدن نسبت های سوخت به هوا متفاوت در محفظه احتراق می شود و شکل گیری احتراق در این نوع مخلوط باعث بر هم خوردن نسبت سوخت به هوا استاندارد که ۱:۱۴٫۷ می باشد می شود.

نکته مهم :

کمپانی های سازنده خودرو در همگام کالیبراسیون ای سی یو آلایندگی را فدای قدرت موتور نمی کنند.

یعنی اینکه برای جلوگیری از بر هم خوردن نسبت استوکیومتریک یا لامبدا در هنگام شتاب گیری یا پاشش سوخت را محدود می کنند یا باز شدن دریچه گاز رو محدود می کنند و شتاب خودرو به شدت کم می شود، این حالت زمانی تشدید می شود که خودرو یورو ۴ خود را با سوخت یورو ۲ تغذیه می کنید.

یکی دیگر از راهای رسیدن به استاندارد الایندگی یورو ۴ افزایش راندمان حرارتی است و این امر از طریق بالا بردن دمای حرارتی موتور شکل می گیرد. به همین دلیل است که در خودرو های جدید دمای اب بالا است . این کار باعث کاهش مصرف سوخت می شود. اما این استراتژی زمانی صحیح است که الیاژ های استفاده شده تحمل دمای بالا را در طولانی مدت داشته باشد اما معمولا به دلیل کیفیت پایین قطعات به خصوص در سرسیلندر منجر به اسیب قطعات می گردد.

تمامی مشکلات مربوط به خودرو های جدید که در بالا توضیح داده شد به وسیله نرم افزارECU قابل حل بوده به طوری که با ریمپ ایسیو می توان تاخیر پدال گاز را به طور کامل از بین برد و کپ اولیه را حتی در ایسیو هایی با دریچه گاز سیمی که حاصل محدودیت پاشش است را به طور کامل بر طرف نمود.

همچنین کاهش دمای آب ۶ درجه به منظور رفع مشکلات سرسیلندر در تمامی خودرو ها انجام می شود.

تیم تیونینگ دکتر ریمپ می تواند با ریمپ خودرو تمام مشکلات خودرو شما را از بین ببرد.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 

چه عاملی باعث می شود تا ریمپ به حالت عادی برگردد؟

همانطور که می دانید در ریمپ ایسیو مقادیر پاشش سوخت و آوانس جرقه زنی تغییر می کند. با تغییر میزان پاشش و ثابت بودن میزان هوای ورودی به موتور نسبت هوا به سوخت یا همان AFR (Air Fuel Ratio) تغییر می کند. حال اگر پارامتر نسبت هوا به سوخت جدید در ایسیو تعریف نشود ریمپ پس از مدتی به حالت عادی (کارخانه ای) بر می گردد.

بنابراین در ریمپ ایسیو باید نسبت AFR جدید در ایسیو تعریف شود تا ریمپ به حالت عادی بر نگردد.

خاصیت تطبیق اتوماتیک ECU Auto Adaptive چیست ؟

در برخی از ایسیوها مانند ایسیو های بوش خودروهای چینی، پس از ریمپ ایسیو بهبود عملکرد در رفتار خودرو مشاهده می شود اما پس از مدتی این بهبود بیشتر شده و به طور ثابت و پایدار و ماندگار باقی خواهد ماند که به این نوع رفتار ایسیو خاصیت تطبیق اتوماتیک یا ECU Auto Adaptive می گویند. بطور مثال در خودروی لیفان ایکس ۶۰ با ایسیو Me17 که از خانواده بوش می باشد پس از ریمپ ایسیو حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد تا ریمپ بطور کامل در ایسیو پیکربندی شود. بخاطر همین پس از ریمپ خودروهای چینی با ایسیوی بوش Me7 ,Me17 و … مشاهده می شود که باید کمی موتور کار کند تا ریمپ بطور کامل در آن خودرو حس شود.

نرم افزارهای ریمپ خودرو

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ریمپ ایسیو فعالیت می کنند. که فقط دو شرکت در ایران (دکتر ریمپ، سام تیونینگ) وجود دارند که از نرم افزارها و دستگاه های اورجینال استفاده می کنند. اصلی ترین نرم افزارهای موجود در بازار جهانی ریمپ نرم افزارهای وینولس WinOls و ECM Titanium می باشند که قیمت این دو نرم افزار چیزی در حدود ۲۵۰۰ پوند می شود. که دکتر ریمپ از این نرم افزار ها بهره می گیرد. با این دو نرم افزار ریمپ تمامی برند ها ممکن بوده و اصلاح چک سام اتوماتیک را نیز شامل می شوند.

تون آپ کار های محترم نیز از دستگاه TNM (مخفف طراحان نوین مدار ) با عنوان آپشن تیونینگ TNM استفاده می کنند که همواره کپی نرم افزارهای اورجینال بوده و عملکرد ضعیفی در یافتن جداول ایسیو دارد.

برای کار کردن با نرم افزار های وینولس WinOls و ECM Titanium نیاز به دانش و تخصص بسیار بالا می باشد و بایستی به کمک ASL2 و Damos ( اطلاعات مرجع هر ایسیو) جداول مرتباط را تشخیص داده و ریمپ مورد نظر را انجام داد



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

تعریف دیگری از ریمپ خودرو

ریمپ ایسیو به معنا ی بازنگری مجدد برنامه ای سی یو می باشد که کمپانی های بزرگ با توجه به تمامی شرایط آب و هوایی ، بنزین و شرایط رانندگی، ecu را برنامه ریزی میکنند.

تمامی خودرو های جدید ملزم به رعایت استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشند، اما از انجایی که نزدیک به ۹۵ % از جایگاه های سوخت کشور با سوخت یورو۲ تامین می شوند مشکلاتی بوجود می آید. به طوری که در ای سی یو های خودرو های جدید استراتژی کمپانی مبنی بر رعایت آلایندگی تحت هر شرایطی می باشد، در نتیجه وقتی شما خودرو یورو ۴ را با سوخت یورو ۲ تغذیه می کنید الایندگی خودرو شما از حد استاندارد عبور کرده و ای سی یو در این حالت دو پروتکل را در پیش میگیرد:

۱- در خودرو های دریچه گاز برقی اقدام به کنترل باز شدن دریچه میکند.

۲ در خودرو های دریچه گاز سیمی پاشش سوخت را محدود می کند.

نکته مهم :

کمپانی های سازنده خودرو در همگام کالیبراسیون ای سی یو آلایندگی را فدای قدرت موتور نمی کنند.

یعنی اینکه برای جلوگیری از بر هم خوردن نسبت استوکیومتریک یا لامبدا در هنگام شتاب گیری یا پاشش سوخت را محدود می کنند یا باز شدن دریچه گاز رو محدود می کنند و شتاب خودرو به شدت کم می شود، این حالت زمانی تشدید می شود که خودرو یورو ۴ خود را با سوخت یورو ۲ تغذیه می کنید.

 

یکی دیگر از راهای رسیدن به استاندارد الایندگی یورو ۴ افزایش راندمان حرارتی است و این امر از طریق بالا بردن دمای حرارتی موتور شکل می گیرد. به همین دلیل است که در خودرو های جدید دمای اب بالا است . این کار باعث کاهش مصرف سوخت می شود. اما این استراتژی زمانی صحیح است که الیاژ های استفاده شده تحمل دمای بالا را در طولانی مدت داشته باشد اما معمولا به دلیل کیفیت پایین قطعات به خصوص در سرسیلندر منجر به اسیب قطعات می گردد.

 

تمامی مشکلات مربوط به خودرو های جدید که در بالا توضیح داده شد به وسیله نرم افزارECU قابل حل بوده به طوری که با ریمپ می توان تاخیر پدال گاز را به طور کامل از بین برد و کپ اولیه را حتی در ایسیو هایی با دریچه گاز سیمی که حاصل محدودیت پاشش است را به طور کامل بر طرف نمود.

همچنین کاهش دمای آب ۶ درجه به منظور رفع مشکلات سرسیلندر در تمامی خودرو ها انجام می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

کارایی ریمپ ایسیو

در اینجا شاید شنیده باشید که خودرو های جدید نسبت به خودرو های قدیمی کشش و شتاب کمتری دارند به طور مثال با اصطلاح اینکه ۲۰۶ های ایرانیزه کمتر راه میروند ، ماشین های جدید کپ یا تاخیر دریچه گار دارند…

به همین دلیل هست که تعمیرکاران به مشتریان خود می گویند که ۲۰۶ های جدید ای سی یو خوبی ندارند و راه نمی روند…

حالا این سوال پیش میاد که تمامی خودرو های ۲۰۶ با موتور tu5 دارای قدرت ۱۱۰ اسب بخار هستند ولی ۲۰۶ های با ای سی یو های me7.4.4 دارای شتاب بهتری نسبت به ۲۰۶ های با ecu کروز و زیمنس هستند؟؟ آیا کمپانی سازنده در اعلام اعداد قدرت موتور و گشتاور سیاه نمایی می کند؟؟

پاسخ این است که کمپانی در اعلام اعداد صادق است اما، نکته این است که خودرو های قدیمی ۲۰۶ با ایسیو های me7.4.4 یا me7.4.5 ملزم با رعایت آلایندگی یورو ۲ بودند در نتیجه در هنگام شتابگیری ایسیو اقدام به باز کردن سریع دریچه گاز و پاشش سوخت نسبت به ایسیو های جدید کروز و ریمنس می کند ، اگر چه که همان ecu های قدیمی هم دارای تاخیر پدال هستند.

نکته اساسی این است که بیشترین حد به هم خوردن آلایندگی و عدم احتراق کامل در زمان شتابگیری است زیرا که به علت باز شدن ناگهانی دریچه گاز حجم زیادی از هوا به داخل مانیفولد هوا روانه می شود . همچنین اینرسی هوا نسبت به سوخت کمتر می باشد و به علت سرعت بالا ، سوخت با هوا خوب مخلوط نمیشود و مخلوط هموژن شکل نمیگیرد . عدم شکل گیری مخلوط هموژن باعث بوجود آمدن نسبت های سوخت به هوا متفاوت در محفظه احتراق می شود و شکل گیری احتراق در این نوع مخلوط باعث بر هم خوردن نسبت سوخت به هوا استاندارد که ۱:۱۴٫۷ می باشد می شود.

اگر در حین انجام عملیات ریمپ ایسیو توسط افراد غیر متخصص سوخت به صورت غیر اصولی کم یا زیاد شود، علاوه بر افزایش مصرف سوخت باعث آسیب های همچون خرابی کاتالیست، افزایش دمای موتور، سوختن واشر سرسیلندر و … می شود.

افراد غیر حرفه ای با تغییر در برنامه ریمپ خودرو  اقدام به حذف سنسور میل سوپاپ می کنند تا خطای سنسور موقعیت میل سوپاپ را حذف کنند. این افراد به جای حل مسئله و رفع سر منشا ایراد، صورت مسئله را پاک میکنند.

توجه: اگر ریمپ توسط افراد متخصص انجام شود علاوه بر اینکه عمر موتور را کم نمیکند بلکه می توان بعضی از مشکلاتی که کمپانی به دلیل برخی از مسائل مجبور با اعمال محدودیت شده برداشت و همین کار منجر به افزایش راندمان و افزایش عمر موتور شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 

کدام ایسیو برای ریمپ بهتر است؟

از نظر برخی از دوستان و مشتریان محترم ایسیو بوش بهتر از بقیه ایسیوها می باشد اما این گونه نیست.

تمام ایسیوها قابلیت ریمپ را داشته و از نظردکتر ریمپ ریمپ ایسیو ها با یکدیدگر از نظر خروجی اسب بخار تفاوتی ندارند و می توان هر ایسیویی را به دلخواه مشتری و طبق اصول ریمپ کرد.

آیا ریمپ معاینه فنی را از بین می برد؟

از آنجایی که در ریمپ ایسیو پارامترهای جرقه زنی و سوخت تغییر می کند نسبت آلایندگی نیز از تغییر می کند.

اما در دکتر ریمپ ریمپ به گونه ای انجام می شود که میزان آلایندگی در حد مجاز خود باقی می ماند و به هیچ وجه مشکل معاینه فنی برای خودرو بعد ریمپ ایجاد نمی شود.

حتی خودروهایی که مشکلات آلایندگی دارند را می توان با ریمپ کاری کرد که آلایندگی کاهش یابد

آیا با دیاگ زدن می توان فهمید که ایسیو ریمپ شده است یا نه

دیاگ دستگاهی است که به حافظه موقت ایسیو دسترسی داشته و می تواند خطاهای موجود در ایسیو که در حافظه موقت است را پاک کند.

دیاگ های امروزی به حافظه اصلی ایسیو که جداول ریمپ در آن ناحیه وجود دارند دسترسی ندارد و هیچ گاه با زدن دیاگ ریمپ پاک نمی شود. بنا براین با دیاگ زدن نمی توان فهمید که ایسیو ریمپ شده است

اما اگر دانلود بر روی ایسیو انجام شود ایسیو به حالت کارخانه ای باز می گردد.

دانلود ایسیو فرایندی است که در برخی اوقات برای رفع ایرادات نرم افزاری استفاده می شود.

کاتاف رگباری چیست؟

کاتاف رگباری یا همان Hard Cut Off عبارت است از قطع و وصل شدن سریع نوسان دور موتور در محدوده کاتاف (مثلا ۷۰۰۰ دور بر دقیقه) که این کار توسط ریمپ خودرو قابل انجام می باشد.

بطور مثال در ۲۰۶ با ایسیو بوش می توان نوسانات کاتاف را سریع تر از قبل کرد.

در ایسیوی آخرین حد دور موتور برای ۲۰۶ عدد ۶۵۰۰ دور بر دقیقه تعریف شده و در برگشت عدد ۶۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد. یعنی دور موتور بین ۶۵۰۰ تا ۶۰۰۰ در حال رفت و برگشت با اختلاف ۵۰۰ دور می باشد. که اگر این اختلاف را کمتر از قبل کنیم کاتاف به اصطلاح رگباری می شود.

کاتاف رگباری برای موتور ضرر داشته و تاثیری در افزایش توان موتور ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

از دیگر مزایای ریمپ علاوه بر کاهش مصرف سوخت میتوان به:

۱ افزایش توان و گشتاور حتی با بنزین بی کیفیت داخلی وکشش بهتر در سربالایی ها

۲ رفع صدای ناک (صدای شق شق معروف در حین شتابگیری

۳ رفع تاخیر دریچه گاز

۴ رفع کُپ اول حرکت

۵ رفع مکث بین تعویض دنده یک و دو که گویی خودرو دیرتر به درگیرشدن دنده۲ واکنش می دهد.

۶ رفع خطای فرسودگی کاتالیست

۷) افزایش برد خودرو در حالت گازCNG (ویژه خودروهای دوگانه سوز کارخانه ای

۸ کم کردن دمای فن زدن بنا به درخواست مشتری

۹ برداشتن کات آف به درخواست مشتری

۱۰ بالا بردن دور آرام، به درخواست مشتری جهت رفع لرزش درجا به درخواست مشتری

۱۱ حذف سنسور میل سوپاپ و سنسور اکسیژن به درخواست مشتری

تمامی تمهیدات بالا (موارد ۸ تا ۱۱ ) به درخواست مشتری در همان پکیج ریمپ ایسیو و بدون افزایش قیمت قابل انجام است.

پاسخ به برخی از سوالات پرتکرار مشتریان:

بعضی از مشتریان می پرسند که آیا در شرکتهای خودروساز یا نمایندگی ها با دیاگ زدن متوجه نمی شوند که خودرویشان ریمپ شده ؟

باید بگیم خیر. زیرا دیاگ یک نوع اسکنر حافظه موقت می باشد و قابلیت دسترسی به جداول قفل شده کامپوتر خودرو را ندارد و تغییرات نرم افزاری (ریمپ) در حافظه اصلی وجود دارد و دیاگ فقط به حافظه موقت دسترسی دارد. پس هیچ شخصی با هیچ نوع دستگاهی نمی تواند ادعا کند که می تواند بفهمد خودرو ریمپ شده یا نه.

 

آیا ریمپ از بین می رود ؟

سوال خیلی مشتریان این است که آیا بعد از مدتی برنامه پاک نمی شود ، با سرباتری برداشتن پارامترها به حالت اولیه برنمیگرد یا با دیاگ زدن ایسیو ریمپ شده به حالت فابریک بر نمی‌گردد ؟؟ باید بگوییم خیر و به هیچ عنوان مگر اینکه در شرایط خاص و خرابی ایسیو با استفاده از دستگاه مخصوص، ecu ریمپ شده را مجددا دانلود یا برنامه ریزی کنند. (توجه ، درصورتیکه خودرو در نمایندگی مجدداً دانلود یا ریمپ شود، برنامه خودرو شما به حالت استاندارد خود بر می گردد

آیا با ریمپ معاینه فنی خودرو از بین می رود؟

هیچ وقت خودروسازان کشور به فکر مصرف سوخت یا راندمان بهتر گرفتن از موتور نبوده اند، معیار آنها فقط استاندارد آلایندگی است در حالیکه در ریمپ خودرو شرکت دکتر ریمپ بدون از بین رفتن استاندارد آلایندگی؛ خودروی شما ریمپ می شود.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

کم کردن مصرف سوخت با ریمپ اما چطوری؟

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ، گرانی و سهمیه بندی بنزین می توان با راهکارهایی ساده و اساسی مصرف سوخت خودرو را کمتر کرد.

شاید این روز ها با یک جستسجو ساده در اینترنت برای کاهش مصرف سوخت خودرو به مواردی مانند: تنظیم باد تایر ، تنظیم موتور ، تمیز بودن فیلتر هوا ، استفاده مناسب از کولر و …. بربخورید.

مواردی که در بالا گفته همگی تاثیر به سزایی در مصرف سوخت خودرو دارند و در طولانی مدت با رعایت این مسائل می توانید کاهش مصرف سوخت را تجربه کنید. اما تا به حال برایتان سوال نشده که چرا خودروهای جدید با توجه به اینکه استانداردهای جدید رو پاس میکنند ولی همچنان مصرف سوخت بالایی دارند؟

به طور مثال خودرو اچ سی کراس که از پشرانه tu5 بهره میبرد و ایسیو این خودرو یورو۵ هست مصرف سوختی نزدیک به ۱۱ لیتر درشهر دارد یا خودرو برلیانس h220 و h330با گیربکس اتوماتیک با کولر روشن گاهی اوقات تا ۱۲ لیتر در شهر مصرف بنزین دارد. حالا بماند دوستانی که جک اس ۵ دارند گاها تا ۱۸ لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت دارند.

یک مورد جذاب !!! اگر از شما ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۴ به بالا دارید متوجه شدید که مصرف سوخت این ماشین نسبت به ۲۰۶ های مدل پایین فرانسوی مدل زیر ۹۰ بسیار بیشتر است با این که خودرو های جدید همه یورو ۴ هستند اما قدیمی ها یورو ۲ !!!!

این مورد در مورد دوستانی که به دنبال کاهش مصرف سوخت ۴۰۵ هم هستند صدق میکند.

جواب سوالات بالا خیلی سادست .. (مصرف کمتر به معنای الایندگی کمتر نیست )

باید دانست پایین آمدن مصرف سوخت خودرو با کم کردن سوخت موجب بالا رفتن آلایندگی و داغ شدن بیش از موتور میشود.

چرا ؟؟؟

چون وقتی نسبت سوخت به هوا به حالت رقیق وارد موتور میشه دمای احتراق بالا رفته و باعث تولید گاز nox در دود خروجی اگزوز میشود .

 

به همین دلیل هست که در خودروهای جدید مانند اچ سی کراس ، برلیانس یا آریو z300 مصرف سوخت بالایی دارند ، یعنی اینکه کمپانی بوش که وظیفه کالیراسیون ایسیو این خودرو ها رو بر عهده داشتند میتوانستند مصرف سوخت کمتری برای این خودرو ها در نظر بگیرند و به لحاظ علمی و عملی نیز امکان پذیر نیز هست اما با کم کردن نسبت سوخت به هوا باعث میشد که تواید گاز اکسید ازت nox در خروجی خودرو بوجود بیاید. اکسید ازت گاز بسیار سمی و خودرنده استه که به شدت برای انسان مضر است به همین دلیل کمپانی های خودرو ساز برای جلوگیر از بوجود امدن این آلاینده در بعضی از نقاط کاری خودرو سوخت بیشتری به موتور میرسانند و به اصطلاح سوخت rich شده و با غنی شدن سوخت و کاهش دمای آحتراق تولید اکسید ازت کاهش می یباد.

راه حل اساس کاهش مصرف سوخت چیست؟

ما در شرکت دکتر ریمپ به عنوان بهترین مرکز ریمپ خودرو و ایسیو در ایران با بازنویسی مجدد برنامه کامپیوتر خودرو ( ریمپ ایسیو) میتوانیم مصرف سوخت خودرو شما رو به صورت تضمینی تا ۱۰ در صد کاهش دهیم. کمپانی های خودرو ساز به علت اینکه خودرو یی را که تولید می کنند باید به همه شرایط آب و هوایی و جغرافیایی سازگار باشد یا اینکه بر هرنوع بنزینی سازگاری داشته باشه و از همه مهمتر بتوانند استاندارد های سخت گیرانه محیط زیست رو پاس کنند ، مجبور به محدود سازی برنامه ایسیو و خودرو هستند.

ما در شرکت دکتر ریمپ با ریمپ و به روز رسانی ایسیو خودرو شما میتوانیم عملکرد خودرو را با بنزین موجود در جایگاه ایران که معمولا یورو ۲ هستند و اکتان پایینی دارند سازگار کنیم و همین سازگاری باعث میشه مصرف سوخت خودرو شما به صورت تضمینی تا ۱۰ درصد کاهش پیدا کنه و همچنین مشکلاتی مانند تاخیر پدال گاز و عدم کشش و شتاب خودرو نیز مرتفع شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع  خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن در 405

یکی از خدمات ربمپ برای ۴۰۵ برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز  ۴۰۵و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم میشود ، دکتر ریمپ موفق شده افزایش شتاب  ۴۰۵ را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. ۴۰۵ هایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو  ۴۰۵ چشمگیر است و طبق نظر سنجی، اکثر کسانیکه ریمپ کرده اند، راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار میگیرد

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

خرابی کاتالیزور و تعویض آن

خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن

خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن  ۴۰۵ از ecu نرم افزاری

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ ۴۰۵ ، خطای ناشی از این سنسور حذف میشود

تاثیر ریمپ ایسیو روی خودرو و حذف سنسور دوم اکسیژن ۴۰۵

ریمپ خودرو سبب افزایش شتاب ۴۰۵ بوشی و افزایش گاز این ماشین ها میشود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد، در بالا توضیحاتی درباره سنسور اکسیژن و نحوه عملکرد دکتر ریمپ روی آن آمد، امیدواریم که مقبول شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع  خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن در جک

حذف چراغ چک به دلیل خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن ، در خودرو های JAK  s5 ، jak  S7 ، jak  s3 ، jak  j5  به یک صورت انجام می شود.

یکی از خدمات ربمپ برای جک برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز  جک و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم میشود ، دکتر ریمپ موفق شده افزایش شتاب jak را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. جکهایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو  jak چشمگیر است و طبق نظر سنجی، اکثر کسانیکه ریمپ کرده اند، راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار میگیرد

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

خرابی کاتالیزور و تعویض آن

خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن

خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن  جک از ecu  نرم افزاری

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ خودرو جک ، خطای ناشی از این سنسور حذف میشود

تاثیر ریمپ ایسیو روی خودرو و حذف سنسور دوم اکسیژن جک

ریمپ خودرو سبب افزایش شتاب جک بوشی و افزایش گاز این ماشین ها میشود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد، در بالا توضیحاتی درباره سنسور اکسیژن و نحوه عملکرد دکتر ریمپ روی آن آمد، امیدواریم که مقبول شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ ایسیو چری تیگو 7 : شرکت دکتر ریمپ مرکز ریمپ ایسیو چری است که تقویت خودرو تیگو را ارائه میکند. ایسیو این خودرو ME17 میباشد.

ریمپ ایسیو ME17 چری تیگو 7 با ایسیو لاک ، استیج 1 : در این نوع ریمپ ایسیو تیگو بر روی میزان پاشش سوخت، تعداد جرقه زنی ، گشتاور و دریچه گاز برقی آن به نحوی کار می شود که با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 12% افزایش بازده نتیجه شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میگردد. ریمپ خودرو  قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … است.

 ریمپ ایسیو خودروهای چری چینی : چگونه ماشین چری تیگو 7 مان کپ نکند ؟ ریمپ ایسیو تیگو 7 چگونه انجام می شود ؟

ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… این خودروهای می شود .

برای خودروی چری تیگو 7 موارد زیر را به صورت تضمینی میتوان انجام داد :

a – حذف  کپ اولیه خودرو

b – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب بهبود عملکرد پدال گاز ( رفع کپ سرگاز )

c – افزایش قدرت خودرو در سربالایی

با ریمپ خود شما میتوانید از رانندگی لذت ببرید و با کاهش مصرف ، پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید

علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو چری تیگو 5 موارد زیر را نیز می توان ارائه کرد

رفع کپ سر گاز ، رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو ، افزایش شتاب خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، افزایش گشتاور موتور ، افزایش قدرت موتور

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو بر قدرت موتور بیافزایید.

ریمپ تیگو 7 با ایسیو بوش

صفر تا صد تیگو 7  معمولا بین 15 الی 16 ثانیه ( میانگین 15.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ecu دکتر ریمپ ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای چری تیگو 5 رقم میزنیم و کار را با گارانتی تقدیم میکنیم ،  2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد تیگو ثبت گردید پس ریمپ ای سی یو معادل 12 درصد افزایش بازده در تیگو 5 است که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 15% تغییر را انتظار داشت.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو ام وی ام ایکس 33 استیج 1 : در این نوع ریمپ بر روی پاشش سوخت، تعداد جرقه زنی ، گشتاور و دریچه گاز برقی به نحوی کار می شود که با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 10% افزایش بازده نتیجه شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری ( استیج شهری ) و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام می گردد. ریمپ ایسیو  قسمتی از تیونینگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … است.

خودرو های ایکس 33 به دلیل بنزین نامرغوب و ضعف برنامه ECU ، دارای صدای ناک ، در حرکت اولیه و حین شتاب گیری ثانویه هستند. این ناک زدن در X33 بدلیل عدم جرغه زنی دقیق بوجود می آید. ناک زدن سبب فشار آمدن به موتور و عدم کشش به موقع می شود و در نتیجه افزایش مصرف سوخت برای ماشین اتفاق می افتد. این موارد با ریمپ برطرف می گردد

مشخصات فنی MVM X33

این اطلاعات طبق مطالب ارائه شده شرکت است و تیم دکتر ریمپ موارد دیگری را با این خودرو ثبت کرده است، کراس‌اور پرفروش چری با پیشرانه‌ی 2000 سی سی تنفس طبیعی در ایران فروخته می‌شود. این مدل طبق گفته شرکت قدرت ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه به‌همراه نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. کراس‌اور X33 با جعبه‌دنده خودکار CVT عرضه می‌شود که نتیجه‌ی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت در زمانی حدود ۱۵.۵ ثانیه است. نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، ۱۷۰ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت با بنزین معمولی ایران، نزدیک به 10 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

ریمپ ایسیو خودروهای x33 چینی | چکار کنیم ماشین x33 مان کپ نکند ؟ ریمپ خودرو 33 چگونه انجام می شود ؟ ریمپ ایسیو X33 چیست و چه کارایی دارد ؟

ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود در وضع شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… می شود . با ریمپ خودرو ام وی ام ایکس 33 مقدار پاشش انژکتورها ، آوانس جرقه و گشتاور خودرو ، اصلاح و ارتقاء یافته و سبب می شود  افزایش قدرت حدود 10 % را تجربه میکنیم.

برای خودروی ایکس 33 موارد زیر را به صورت تضمینی یک ساله میتوان انجام داد:

حذف کپ اولیه خودروی ایکس 33

رفع تاخیر دریچه گاز و خوب کردن عملکرد پدال

افزایش قدرت و شتاب خودرو در سربالایی

علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو ایکس 33 موارد زیر را نیز می توان ارائه کرد:

– برداشتن کات آف ایکس 33 دنده ای

– رفع کپ سر گاز

– رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو دنده ای

– افزایش شتاب خودرو

– کاهش مصرف سوخت

– افزایش گشتاور موتور

– افزایش قدرت موتور

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو خود بر قدرت موتور خود بیش از پیش بین بیافزایید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

تاثیر ریمپ بر روی خودرو های لیفان

ریمپ ایسیو ecu برای خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای چینی باعث بهبود در وضع شتاب ، سوخت ، کوپ سر گاز و… این خودروهای می شود . خودروی لیفان x50 برای سال  2015 می باشد این خودرو در سر بالایی ها کم می آورد و حتما نیاز به ریمپ ایسیو و تقویت دارد چون وزن این خودرو زیاد است و قدرتش کم است پس باید تقویت بشود هم از لحاظ موتوری و هم از لحاظ برقی و سیستم کامپیوتری که همان ریمپ ایسیو می باشد باید این خودرو تقویت شود تا بهترین کارایی را به شما تقدیم کند . موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و برای یک خودرو در کلاس کراس قدرت آن بسیار کم است . حجم موتور این خودرو 1498 سی سی می باشد .

کاهش مصرف سوخت

با ریمپ خودرو لیفان x50 مقدار پاشش انژکتورها ، آوانس جرقه و گشتاور خودرو، اصلاح و ارتقاء یافته و  سبب می شود  افزایش قدرت حدود ۱۲% را داشته باشیم.

برای خودروی ایکس x50 موارد زیر را به صورت تضمینی میتوان انجام داد:

1 – حذف  کپ اولیه خودروی لیفان x50

2 – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب کردن عملکرد پدال گاز خودروی لیفان x50

3 – افزایش شتاب ثانویه و در سربالایی ها

با ریمپ ایسیو خود شما میتوانید پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید .

علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو لیفان X50 موارد زیر را نیز می توان ارائه داد .

1. برداشتن کات آف لیفان x50

2. رفع کپ سر گاز lifan x50

3. رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو لیفان x50

4. افزایش شتاب خودرو لیفان x50

5. کاهش مصرف سوخت لیفان x50

6. افزایش گشتاور موتور خودری lifan x50

7.افزایش قدرت موتور لیفان x50

8.برنامه ریزی سنسور اول اکسیژن خودرو

9.بهینه سازی سوخت و برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن این خودرو

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو خود بر قدرت موتور خود بیش از پیش بین بیافزایید.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو جک

پارامترهایی که باعث بهبود وضعیت ماشین شما  از طریق ریمپ ایسیو می‌شود موارد زیر است

۱. افزایش شتاب خودرو : شما می توانید باریمپ خودروی خود شتاب ماشین  خود را افزایش دهید  و به عددی مانند ۸ یا ۹ ثانیه برای شتاب صفر تا صد کیلومتر در سراتوی خود برسید  .البته

این کار برای ماشین بازان و کسانی که با شتاب بالا عشق میکنند بسیار مورد توجه است .

وقتی که بفهمید ماشین شما بسیار پرقدرت تر از قبل برای شما کار می کند

برای شما بسیار لذت بخش است و سواری خوب را به شما هدیه می دهد .

از  جمله کارهای دیگر ریمپ ایسیو

 2.کاهش مصرف سوخت خودرو شما می باشد.

که این کار در  اقتصاد خانواده شما بسیار  تاثیرگذار است مخصوصا در این گرونی های ایران . بنزین فعلا هزار تومان است ولی معلوم نیست یک هفته دیگه یا ماه آینده چقدر شود ؟

کاهش مصرف سوخت خودرو از طریق ریمپ.

3. کاهش دمای فن سراتو یا کاهش دمای موتور سراتو است . این کار به خصوص در تابستان هنگامی که به مسافرت می روید و کولر شما روشن است بسیار کار مفیدی است . از مسافرت خود لذت ببرید با ریمپ ایسیو و کاهش دمای فن خودروی خود

.می‌خواهیم ببینیم کاهش دمای فن چگونه انجام میشود کاهش دمای فن از طریق دوباره بازنویسی کدهای ecu ایسیو خودروی جک انجام میگیرد.

 وقتی  دمای آب در رادیاتور به حدود ۸۶ درجه رسید ایسیو شما دستور می‌دهد که فن را روشن کند و دور کند فن روشن می شود تا دمای آب رادیاتور و دمای موتور شما خنک شود تحت انتقال حرارت اجباری .

وقتی دمای آب شما به ۹۵ درجه رسید دور تند فن شما شروع به زدن می‌کند و از این طریق باعث کاهش دمای آب رادیاتور شما می شود .با ریمپ ایسیو سراتو شما می‌توانید هر کدام از عددهای بالا را به مقدار ۱۰ درجه کاهش دهید تا هیچ وقت ماشین شما جوشن  تکرار می کنم هیچ وقت .

حتما به این مسئله مهم واقف هستید که اگر خودروی شما جوش بیاورد و هم چنین روغن موتور شما جنس مرغوب نباشد با عث میشود موتورتان سرسیلندر بسوزاند و وقتی سرسیلندر سوزاند باعث میشود که شما هزینه هنگفتی بپردازید تا خودرویتان به حالت طبیعی برگردد .

ریمپ خودرو جک خود را جدی بگیرید این کار یک کار بسیار عالی و به روز است .

علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو سراتو موارد زیر را نیز می توان ارائه داد .

۱ برداشتن کات آف .

۲ رفع کپ سر گاز .

۰۲۲ رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو .

۴ افزایش شتاب خودرو .

۵ کاهش مصرف سوخت .

۶ افزایش گشتاور موتور .

۷ افزایش قدرت موتور .

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو خود بر قدرت موتور خود بیش از پیش بین بیافزایید.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

JavaScript چیست ؟

جاوا اسکریپت دقیقا یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری (Client) برای پویا شدن و ایجاد انعطاف بیشتر کدهای Html هست . Client یا سمت مشتری بودن جاوا اسکریپت به این معنیه که کدهای جاوااسکریپت توسط کامپوتر کاربر تفسیر و اجرا میشن و نه به وسیله ی سرورهای دیگه . کدهای جاوا اسکریپت می تونن بین کدهای Html قرار بگیرند و قابلیت های زیادی رو به یک صفحه ی اینترنتی اضافه کنن . بهتر بگم شما با کدهای Html فقط می تونید صفحاتی ایستا داشته باشید . یعنی در Html کاملا تعیین شده که فلان تگ فلان چیز رو در مرورگر نمایش میده . مثلا تگ <table> یک جدول ایجاد میکنه ، تگ <p> یک پاراگراف و ... ولی با کدنویسی جاوا اسکریپت شما خیلی کارای جالب تر و جذاب تر می تونید انجام بدید . مثلا با رفتن روی یه لینک یه سری اتفاقات جالب بیفته ، تاریخ و ساعت در صفحه داشته باشید ، با استفاده از یه فرم محاسبات ریاضی انجام بدید !  و خیلی کارای دیگه . خلاصه بگم . زبان جاوا اسکریپت براحتی می تونه به خشک و بی روح بودن Html تازگی و جذابیت ببخشه .

جاوااسکریپت یک زبان شی گرا و مبتنی بر Object هست که فعلا در این مورد بحث نمی کنیم . این که شی گرایی چی هست فعلا همینقدر بگم که یه شیوه ی برنامه نویسی هست که در اون به همه چیز به عنوان یک شی نگاه میشه . برای شروع کار نیازی نیست که در این زمینه چیزی بدونید و فکر خودتونو مشغول کنید .

تاریخچه جاوا اسکریپت :

به اختصار فقط بگم که بعد از اینکه طراحان وب متوجه شدند که Html به تنهایی نمی تونه ارتباط لازم رو با کاربر برقرار کنه به فکر ایجاد زبان جدیدی افتاند . به همین دلیل برای اولین بار شرکت Netscape در سال 1995 از این زبان در مرورگرهای خودش استفاده کرد . زبان جاوااسکریپت هم اکنون گسترش قابل توجهی داشته و استفاده از اون خیلی زیاد شده . البته توجه داشته باشید که جاوااسکریپت و جاوا ربطی به هم ندارند و دو زبان جدا از هم هستند  برای آموزش برنامه نویسی هیچ وقت دیر نیست میتونینید همین الان به بنو سایت مراجعه کنید و تیم تخصصی ما شما را راهنمایی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ ماشین هاوال C30 با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو هاوال C30 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در هاوال C30 میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ هاوال C30 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو هاوال C30 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ecu  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ هاوال C30 با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

رفع کپ گاز هاوال C30

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو هاوال C30 میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در هاوال C30 میکند و رفع کپ هاوال C30 با این دلیل توسط ریمپ ایسیو انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ خودرو

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ هاوال C30

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ هاوال C30 با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ ماشین JAK s5 با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو JAK s5 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در JAK s5 میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ JAK s5 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو JAK s5 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ایسیو این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ JAK s5  با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

رفع کپ گاز JAK s5

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو  JAK s5 میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در JAK s5 میکند و رفع کپ JAK s5 با این دلیل توسط ریمپ خودرو انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ecu

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ JAK s5

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ JAK s5 با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ خودرو jak s7 | رفع تاخیر دریچه گاز خودرو jak s7

رفع کپ ماشین jak s7 با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو jak s7 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در jak S7  میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ jak s7 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو jak s7 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ خودرو این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ jak s7 با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ دکتر ریمپ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

رفع کپ گاز jak s7

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو jak S7  میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در jak S7  میکند و رفع کپ jak S7  با این دلیل توسط ریمپ انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ایسیو

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ jak S7

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ jak S7  با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ خودرو پژو ۴۰۵ | رفع تاخیر دریچه گاز پژو ۴۰۵

رفع کپ ماشین پژو 405 با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو پژو 405 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در پژو 405 میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ پژو 405 در مرکز ریمپ خودرو توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو پژو 405 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ecu  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ پژو 405 با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو پژو 405 میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در پژو 405 میکند و رفع کپ پژو 405 با این دلیل توسط ریمپ ECU انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ایسیو

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ پژو 405

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ پژو 405 با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ خودرو بایک | رفع تاخیر دریچه گاز خودرو بایک

رفع کپ ماشین بایک با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو بایک که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در بایک میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ بایک در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو بایک با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ایسیو  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ بایک با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو بایک میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در بایک میکند و رفع کپ بایک با این دلیل توسط ریمپ خودرو  انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ecu

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ بایک

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ بایک با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 

ریمپ و تیونینگ خودرو

امروزه برای افزایش توان خودرو و افزایش قدرت موتور  از روشی به نام تیونینگ خودرو استفاده می کنند

افرادی که اتومبیل باز هستند از این کار زیاد استقبال می کنند

علاوه بر افرادی که در ایران هستند و حاضر به انجام تیونینگ خودرو خود می باشد

افراد زیادی هم در کشورهای پیشرفته وجود دارند که به سمت تیونینگ کردن خودرو خود می روند 

زیرا هم می توانند ظاهر خودرو خود را تغییر دهند و هم اجزای داخلی خودرو مانند قطعات خودرو و اضافه یا تقویت باند خودرو و موتورخودرو استفاده می کنند

البته هر چقدر اتومبیل شما از لحاظ زیبایی، ظاهری و فنی عالی باشد باز هم به تغییراتی در خودرو نیاز می شود که با وسیله های افتر مارکت و ریمپ خودرو میتوان توان خودرو را افزایش داد.

پس می توان گفت عمل تیونینگ خودرو را هر فردی که دارای خودرو است باید انجام دهد زیرا امری ضروری خواهد بود.

Tuning up یا تون آپ

عمل تون آپ یا تیون آپ که واژه ای قدیمی است که موجب کیفیت عملکرد موتور و و بهبود وضعیت احتراق می شود

به عبارتی دیگر می توان گفت تون آپ همان اسپرت کردن خودرو است که شامل شتاب ، زیبایی و سرعت خودرو می شود

یک حوزه کاملا تخصصی است و نباید خودرو خود را به افراد غیرحرفه ای و بدون تخصص برای عمل تیونینگ خودرو  و تون آپ خودرو سپرد

تیونینگ خودرو و تون آپ شامل چک کردن و تنظیم موتور، عیب یابی شمع ها، چک کردن روغن موتور، تایر و فیلتر و…  این کار با ریمپ ایسیو تفاوت دارد.

که موجب افزایش توان و قدرت خودرو و عملکرد بهتر خواهد شد

سیستم افزایش توان خودرو

برای افزایش توان خودرو یک سری عوامل وجود دارد که آن ها را برای شما خواهیم گفت

نصب هدرز:

قطعه هدرز باعث تخلیه بهتر و آسان تر گازهای خروجی از اگزوز خودرو می شود

از قطعه هدرز به جای منیفولد اگزوز استفاده می شود زیرا قطر بیشتری دارد و سطح داخلی برای خروج گازها صاف تر است

که از جنس های چدن، ضد زنگ، فولاد سنتی، تیتانیوم تولید می شوند

و از آنجا که جنس هدرزها در بازدهی آنها تاثیر گذار است از جنس ضدزنگ آن عملکرد بهتری دارد

 در هدرز برای اتصال لوله دریچه خروجی به Collector

می توان از دو اندازه لوله یعنی لوله کوتاه و لوله بلند آن استفاده کرد.

و همچنین هدرزها دارای سه نوع جنس هستند از جمله:

 1-هدرزهای کرومی

 2-هدرزهای فولادی

 3-هدرزهای با روکش سرامیکی

هدرز-افزایش توان خودرو-تیونینگ خودرو

تزریق آب:

با اسپری کردن آب در داخل منیفولد ورودی موتور، مخلوط سوخت و هوا خنک می شود

این عمل باعث می شود چگالی مخلوط بالا رود و راندمان حجمی موتور رو به بهبود پیش رود

همچنین تزریق آب به صورت غیرمستقیم علاوه بر اینکه چگالی هوا را بالا می برد و قدرت موتور را افزایش می دهد

تزریق گاز نیترواکسید:

گاز نیترواکسید وقتی وارد سیلندر می شود به دلیل گرمای زیادی که در سیلندر وجود دارد به اتم اکسیژن و نیتروژن تجزیه می شوند

که در اثر این تجزیه پیوند بین اتم ها شکسته می شود و گرما را از سیلندر می گیرد و در نتیجه دمای محفظه احتراق کم می شود

با سرعت زیادی اتم های فعال اکسیژن با یکدیگر ترکیب می شوند

با این عمل می توانیم با گاز اکسیژن تولید شده سوخت اضافی را بسوزانیم و نیروی بیشتری تولید کنیم

سیستم جرقه زنی یا  msd:

در این سیستم هرچقدر جرقه زنی با کیفیت و قدرت بیشتری انجام شود احتراق بهتری در موتور انجام می میگیرد

سیستم های ام اس دی در هر احتراق چند جرقه در یک شمع ایجاد می کنند

 اما در سیستم های استاندارد در هر احتراق یک جرقه در یک شمع ایجاد می کنند

سیستم ام اس دی قوی تر و منظم تر از سیستم استاندارد است



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع ایرادات خودرو با ریمپ

یکی از ایرادات آزاردهنده در خودروی های امروزی بدون استثنا ایراد لرزش درجا می باشد، امروز ما در این مقاله به بررسی علل شایع لرزش درجا می پردازیم و سپس برای شما مشخص می کنیم که کدامین ایراد با ریمپ اصلاح دور درجا قابل برطرف شدن می باشد.

پس با هم به ترتیب اولویت اقدام به بررسی علتها کرده و در دسته اول، ایراداتی که رفع آنها به ریمپ خودرو ارتباطی ندارد را بیان می کنیم:

۱)خرابی دسته موتورها

دسته موتورها از قطعاتی لاستیکی هستند که وظیفه آنها تحمل  وزن موتور و جذب ارتعاشات ناشی از آن میباشد، پس در صورت خرابی یا شکستگی ، به عنوان اولین مظنون، ایجاد لرزش در موتور اتومبیل زیر سر آنها خواهد بود! پس در اولین قدم؛ نگاهی به دسته موتورها انداخته تا در صورت خرابی یا لهیدگی  تعویض شوند.

۲)دور درجا بیش از حد پایین است

باید در نظر داشت هر خودرویی بصورت مشخص وقتی موتورش گرم است، دور موتور درجا در یک محدوده مشخص قرار دارد، مثل عدد ۷۵۰ برای ۲۰۶ یا ۸۵۰ برای پراید یا پژو ؛ حال اگر به هر دلیلی خودرو نتواند این دور را حفظ کند  لرزش موتور ماشین در هنگام کار درجا، قابل احساس خواهد بود. دراین حالت، چون دور موتور کمتر از ان چیزی است که ماشین را روشن نگاه دارد و از طرفی میزان ان به حدی نیست که اتومبیل کاملا خاموش شود، موتور ماشین با لرزش روشن می ماند. در این حالت کثیفی دریچه گاز یا به هم خوردن برنامه کامپیوتر (که با ریست برطرف می شود.) می توانند از عوامل تاثیر گذار محسوب شوند.

۳)ضعف پاشش سوزن انژکتور

در خودروهای چهارسیلندر فعلی، پاشش به صورت MPFI می باشد که با ۴ سوزن انژکتور صورت می گیرد. اگر به هر دلیلی پاشش یکی از این سوزنها کمتر یا بیشتر از حد برنامه ریزی شده در ایسیو (ECU) باشد، لرزش ایجاد می شود. البته به دلیل حضور سنسور اکسیژن در سیستم های انژکتوری عموماً پاششها کنترل می شود مگر آنکه یک سوزن بیشتر از حد مشخصی بنزین بپاشد یا دچار عیوب پاشش باشد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

انواع ایراد سوزن انژکتور

اگر انژکتورهای اتومبیل مشکل پیدا کنند، سیستم سوخت رسانی به سیلندرها با مشکل روبرو می‌شود و عمل احتراق به درستی انجام نمیشود که سبب لرزش موتور میگردد. علاوه بر این در حین حرکت کاهش توان یا بالارفتن مصرف سوخت هم خواهیم داشت. شست و شوی انژکتورها با دستگاه اولتراسونیک، می تواند این ایراد را در مراحل اولیه  برطرف کند اما اگر مشکل برطرف نگردد؛ چاره کار تعویض سوزن انژکتور است.

چه مواردی با ریمپ ایسیو قابل برطرف شدن هستند؟

در صورتیکه خودروی شما هیچکدام از ایرادات بالا را ندارد اما مشکل لرزش درجا همچنان به قوت خود باقی است، احتمالا موتور خودروی شما دچار ایراد ضعف آب بندی سرسیلندر یا ضعف رینگهای تراکم شده است. در این حالت با «ریمپ اصلاح دور آرام» این مشکل را برای همیشه برطرف کنید. این راه حل کاملاً قطعی بوده و برگشت پذیر نیز نخواهد بود. در این حالت بسته به شدت لرزش بین ۵۰ تا ۱۵۰ دور به مقدار دور آرام خودروی شما افزوده می گردد. در صورتیکه برای ریمپ خودروی خود به تیم دکتر ریمپ مراجعه نموده و این مشکل را نیز دارید، بدون افزایش مبلغ به رایگان این اصلاحیه در برنامه ایسیو خودروی شما لحاظ خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از زیر شاخه های موتور خودرو یعنی  ریمپ  آشنا کنیم

کلمه ReMap از دو قسمت Re و Map تشکیل شده است

از ان به جای نرم افزاری که بر روی ایسیو است قرار می گیرد

از آن جایی که ایسیو عملکرد موتور خودرو را کنترل می کند

با نصب ریمپ بر روی آن تاثیرات زیادی را مشاهده خواهیم کرد

مانند افزایش شتاب ،کاهش مصرف سوخت و زیاد شدن راندمان و…..

آن باید توسط افراد متخصص انجام شود که در این صورت مزایایی خواهد داشت

در غیر این صورت به موتور اسیب هایی می رسد

قیمت ریمپ ایسیو

امروزه با توجه به خدمات و مزایا، ریمپ طرفداران زیادی دارد

 قیمت آن هم نیز با توجه به خدمات و نوع  آن متفاوت است

و دارای انواع مختلفی است همچون :ریمپ و چیپ تیونینگ  زیمنس ،ریمپ و چیپ تیونینگ پارس ای ال ایکس و …

و همچنین با وجود دلال هایی که در سطح شهر است قیمت های متفاوتی برای آن مشاهده می کنیم

معایب ریمپ خودرو

همان طور که در قسمت بالا گفتیم اگر ریمپ توسط فرد متخصص انجام نشود

دچار اسیب های جدی به موتور می شود و معایبی در پی خواهد داشت و همچنین اگر از نرم افزار های بی کیفیت و بدون استاندارد استفاده کنیم

موتور خودرو دچار اسیب هایی می شود

مرکز ریمپ خودرو

دکتر ریمپ که این یکی از برند های چیپ تیونینگ رسمی است

که دکتر ریمپ، ریمپ و اپدیت و ارتقا تمام خودرو های داخلی و خارجی را با اهدافی انجام می دهد

  مانند:

1-حذف محدودیت سرعت

2-افزایش توان خودرو

3-تغییراتی در نرم افزار گیربکس به منظور بهبود معکوس و ضربه در هنگاگ تعویض دنده



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ پراید

ریمپ پراید نسبت به خودرو های دیگر مزایایی دارد

در این بخش می خواهیم در مورد مزایای ریمپ پراید توضیحاتی دهیم  با ما همراه باشید

یکی از مهم ترین مزیت هایی که خودرو پراید نسبت به سایر خودرو ها دارد شتاب بسیار خوب و عالی آن است

که دلیل این مزیت و شتاب خوب پراید سبک بودن و پایین بودن وزن آن است

از دیگر مزیت های خودروی پراید پایین بودن استهلاک خودرو است

با استفاده از آن می توانیم مشکلاتی را رفع کنیم

 دارند معمولا در هوای سرد و Valeo1 خودرو هایی که ایسیو

زمستان با مشکلی مانند بد روشن شدن ماشین مواجه می شوند این اتفاق معمولا در اول صبح رخ می دهد

 دارند هنگام استفاده از کولر با مشکلاتیBosch2-خودرو هایی که ایسیو

مانند صدای ناک و کاهش توان موتور مواجه می شوند

 یورو 4 می باشد در دور های پایین M13 3-خودرو هایی که موتور آن ها

موتور دچارکپ کردن شدید خودرو می شوند

معایب ریمپ خودرو

ریمپ از اجزا مهم خودرو محسوب می شود و مزایایی دارد

در عین حال نیز دارای معایبی هم  است همچون :

1-یکی از معایب ایسیو این است که اگر قسمتی از خودرو یا موتور خودرو مشکلاتی داشته باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد

شما باید این تعمیرات را قبل از ریمپ انجام دهید

2-دومین عیب آن که در قسمت بالا هم گفتیم این است که باید توسط فردی متخصص صورت گیرد در غیر این صورت خودرو و موتور آن بهم می ریزد و اسیب های جدی خواهد دید

مزایا و معایب ریمپ

در این بخش قصد داریم مزایا و معایب دیگری را شرح دهیم

ریمپ ایسیو حساس است و باید توسط فردی که در این زمینه دانش و اطلاعات کافی را دارد انجام گیرد (باید توسط متخصص انجام شود )

زیرا در غیر این صورت موتور خودرو و خودرو با مشکلات جدی روبه رو خواهند شد

 همین طور اگر این کار توسط فردی که دانش کافی دارد و تخصص در این زمینه دارد انجام شود مزایایی به دنبال خواهد داشت

همچون :

1-افزایش شتاب

2-کاهش مصرف سوخت

3-افزایش راندمان خودرو



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ پراید

ریمپ پراید نسبت به خودرو های دیگر مزایایی دارد

در این بخش می خواهیم در مورد مزایای ریمپ پراید توضیحاتی دهیم  با ما همراه باشید

یکی از مهم ترین مزیت هایی که خودرو پراید نسبت به سایر خودرو ها دارد شتاب بسیار خوب و عالی آن است

که دلیل این مزیت و شتاب خوب پراید سبک بودن و پایین بودن وزن آن است

از دیگر مزیت های خودروی پراید پایین بودن استهلاک خودرو است

با استفاده از آن می توانیم مشکلاتی را رفع کنیم

 دارند معمولا در هوای سرد و Valeo1 خودرو هایی که ایسیو

زمستان با مشکلی مانند بد روشن شدن ماشین مواجه می شوند این اتفاق معمولا در اول صبح رخ می دهد

 دارند هنگام استفاده از کولر با مشکلاتیBosch2-خودرو هایی که ایسیو

مانند صدای ناک و کاهش توان موتور مواجه می شوند

 یورو 4 می باشد در دور های پایین M13 3-خودرو هایی که موتور آن ها

موتور دچارکپ کردن شدید خودرو می شوند

معایب ریمپ خودرو

ریمپ از اجزا مهم خودرو محسوب می شود و مزایایی دارد

در عین حال نیز دارای معایبی هم  است همچون :

1-یکی از معایب ایسیو این است که اگر قسمتی از خودرو یا موتور خودرو مشکلاتی داشته باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد

شما باید این تعمیرات را قبل از ریمپ انجام دهید

2-دومین عیب آن که در قسمت بالا هم گفتیم این است که باید توسط فردی متخصص صورت گیرد در غیر این صورت خودرو و موتور آن بهم می ریزد و اسیب های جدی خواهد دید

مزایا و معایب ریمپ

در این بخش قصد داریم مزایا و معایب دیگری را شرح دهیم

ریمپ ایسیو حساس است و باید توسط فردی که در این زمینه دانش و اطلاعات کافی را دارد انجام گیرد (باید توسط متخصص انجام شود )

زیرا در غیر این صورت موتور خودرو و خودرو با مشکلات جدی روبه رو خواهند شد

 همین طور اگر این کار توسط فردی که دانش کافی دارد و تخصص در این زمینه دارد انجام شود مزایایی به دنبال خواهد داشت

همچون :

1-افزایش شتاب

2-کاهش مصرف سوخت

3-افزایش راندمان خودرو



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

توضیحات تکمیلی در مورد کتابخانه ری اکت

کتابخانه ری اکت جی اس به برنامه نویسان و توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از انواع مختلف واسط های کاربری اپلیکیشن های مناسبی را با کامپوننت ها ایجاد نمایند و در این زمینه کمک بسیار شایانی را به برنامه نویسان ارائه می نماید. در حالت کلی کامپوننت از جاوا اسکریپت و html تشکیل می شود و منطقی که در کامپیوتر وجود دارد این موضوع می باشد که قسمت کوچکی از یک واسط کاربری بزرگتر خود را به نمایش بگذارد.

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر

در اوایل قرن بیست و یکم در سال ۲۰۱۱ تعدادی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بسیار برجسته در دنیای وب یک مخزن بسیار پیشرفته به نام ToDoMVC راه اندازی کرده و در آن مخزن با سرعت فریم ورک و کتابخانه های محبوب موجود در سراسر دنیا یک اپلیکیشن را با فهرست کار یک ساعت پیاده سازی کردند. همچنین در اواخر سال ۲۰۱۲ بود که این پروژه به یک مکان غیررسمی برای مقایسه ابزارهای مختلف تبدیل شد. با مراجعه به این پروژه و کسب اطلاعات مناسب در این زمینه به خوبی از تفاوت عملکرد react با دیگر فریم ورک ها و کتابخانه های موجود اطلاع پیدا خواهیم کرد.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

دلیل آموزش برنامه نویسی و استفاده از کتابخانه ری اکت سوالی است که پیش روی بسیاری از افراد و برنامه نویسان وجود دارد و ذهنشان را مشغول می نماید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی فریم ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف وجود دارد که راه توسعه را تا حدود زیادی تسهیل می نماید در دنیای برنامه نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید و این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و کار کردن با فریم ورک های مختلف زمانی را اختصاص دهیم بسیار سخت و غیر ممکن بوده چرا که عمر فریم ورک ها در این راه بسیار کوتاه بوده و می توان ریسک یادگیری آن ها را به دوش بکشیم. بنابراین اگر به دنبال یک تکنولوژی هستیم که در نوع خود و در حوزه مشخصی بهترین بوده و ارزش ریسک را داشته باشد پیشنهاد ما به شما یادگیری ری اکت می باشد. همچنین این کتابخانه دارای یک سری ویژگی های مثبت نیز می باشد که در ادامه به شرح مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

آموزش برنامه نویسی ری اکت به صورت بسیار آسان

هر شخصی که دارای پیش زمینه در برنامه نویسی و کد نویسی باشد این امکان را خواهد داشت تا react js را در ساده ترین حالت ممکن فرا گرفته و از آن استفاده نماید. این گزینه به عنوان یک ویژگی مثبت برای کتابخانه ری اکت به حساب می‌آید چرا که کتابخانه و فریم ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار پیچیده بوده و یادگیری آنها نیز کاری بسیار دشوار می باشد. این نکته گفتنی است که برای یادگیری آسان و بی دردسر کتابخانه ری اکت باید دانش مختصری در زمینه زبان های برنامه نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.

بنو سایت همراه همیشگی شما.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ ایسیو هایما : کاهش دمای فن هایما – کاهش دمای موتور haima با ریمپ ایسیو چکار کنیم ماشین  هایما ( haima ) ی مان جوش نیاورد ؟ ریمپ ایسیو haima چگونه انجام می شود ؟ ریمپ ایسیو هایما چیست و چه کارایی دارد ؟

ریمپ ایسیو  ecu برای خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای چینی باعث بهبود در وضع شتاب ، سوخت ، کوپ سر گاز و… این خودروهای می شود .برای آنکه خودروی هایما شما جوش نیاورد حتما باید دمای فن آن را کاهش دهید یا اینکه از حالت اتوماتیک به حالت manual تغییر دهید . از بدی های خودروی هایما  این است که این خودرو قدرت زیادی ندارد و باید ایسیو آن را ریمپ کنید تا به نتیجه خوبی برسید و قدرت و گشتاور آن زیاد شود . خودروی هایما ( haima ) با افزایش قدرت و شتاب و هم چنین افزایش گشتاور خودرو میتواند قدرت بیشتری به چرخ ها وارد کند و شتاب صفر تا صد کیلومتر خودرو را به عددی نظیر 9 یا 10 برساند . با ریمپ ایسیو خودروی هایما هم چنین میتوانید مصرف سوخت خود را کاهش دهید و پس از آن با انجام این کار از بنزین کمتر استفاده کنید و اینکه هوای شهرتان و هم چنین مواهب طبیعی را برای نسل های آینده نیز بگذارید .

با ریمپ خودرو هایما مقدار پاشش سوخت برای انژکتورها هم چنین آوانس جرقه ها  و گشتاور موتور  خودرو، بهبود پیدا می کند و ارتقاء می یابد  و  سبب می شود  افزایش قدرت حدود 20 درصد را برای شما به ارمغان بیاورد .

برای خودروی هایما موارد زیر را به صورت تضمینی یک ساله میتوان انجام داد:

۱ – حذف  کپ اولیه خودروی هایما

۲ – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب کردن عملکرد پدال گاز خودروی هایما

با ریمپ ایسیو خود شما میتوانید پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید .

 علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو اچ سی کراس موارد زیر را نیز می توان ارائه داد .

1 برداشتن کات آف هایما

2 رفع کپ سر گاز هایما

3 رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو هایما

4 افزایش شتاب خودرو هایما

5 کاهش مصرف سوخت هایما

7 افزایش قدرت موتور هایما

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو خود بر قدرت موتور خود بیش از پیش بیافزایید.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو اچ سی کراس : کاهش دمای فن اچ سی کراس- کاهش دمای موتور h30cross با ریمپ ایسیو – ریمپ ایسیو خودرو h30cross – چکار کنیم ماشین اچ سی کراسمان جوش نیاورد ؟ ریمپ ایسیو h30cross چگونه انجام می شود ؟ ریمپ ایسیو اچ سی کراس چیست و چه کارایی دارد ؟

ریمپ ایسیو  ecu برای خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای چینی باعث بهبود در وضع شتاب ، سوخت ، کوپ سر گاز و… این خودروهای می شود .برای آنکه خودروی اچ کراس شما جوش نیاورد حتما باید دمای فن آن را کاهش دهید یا اینکه از حالت اتوماتیک به حالت manual تغییر دهید . از بدی های خودروی اچ سی کراس این است که این خودرو قدرت زیادی ندارد و باید ایسیو آن را ریمپ کنید تا به نتیجه خوبی برسید و قدرت و گشتاور آن زیاد شود . خودروی اچ سی کراس با افزایش قدرت و شتاب و هم چنین افزایش گشتاور خودرو میتواند قدرت بیشتری به چرخ ها وارد کند و شتاب صفر تا صد کیلومتر خودرو را به عددی نظیر 9 یا 10 برساند . با ریمپ ایسیو خودروی اچ سی کراس هم چنین میتوانید مصرف سوخت خود را کاهش دهید و پس از آن با انجام این کار از بنزین کمتر استفاده کنید و اینکه هوای شهرتان و هم چنین مواهب طبیعی را برای نسل های آینده نیز بگذارید .

با ریمپ اچ سی کراس مقدار پاشش انژکتورها ،آوانس جرقه و گشتاور خودرو، اصلاح و ارتقاء یافته و  سبب می شود  افزایش قدرت حدود ۱۲% را داشته باشیم.

برای خودروی اچ سی کراس موارد زیر را به صورت تضمینی یک ساله میتوان انجام داد:

۱ – حذف  کپ اولیه خودروی اچ سی کراس

۲ – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب کردن عملکرد پدال گاز خودروی اچ سی کراس h30cross

با ریمپ ایسیو خود شما میتوانید پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید .

 علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو اچ سی کراس موارد زیر را نیز می توان ارائه داد .

۱ برداشتن کات آف دانگ فنگ اچ کراس

۲ رفع کپ سر گاز h30cross

۰۲۲ رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو اچ سی کراس

۴ افزایش شتاب خودرو اچ سی کراس

۵ کاهش مصرف سوخت h30cross

۶ افزایش گشتاور موتور خودرو اچ سی کراس

۷ افزایش قدرت موتور اچ سی کراس

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو خود بر قدرت موتور خود بیش از پیش بین بیافزایید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ ایسیو ME17 چری تیگو 7 با ایسیو لاک ، استیج 1 : در این نوع ریمپ ایسیو تیگو بر روی میزان پاشش سوخت، تعداد جرقه زنی ، گشتاور و دریچه گاز برقی آن به نحوی کار می شود که با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 12% افزایش بازده نتیجه شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میگردد. ریمپ  قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … است.

 ریمپ ایسیو خودروهای چری چینی : چگونه ماشین چری تیگو 7 مان کپ نکند ؟ ریمپ ایسیو تیگو 7 چگونه انجام می شود ؟

ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… این خودروهای می شود .

برای خودروی چری تیگو 7 موارد زیر را به صورت تضمینی میتوان انجام داد :

a – حذف  کپ اولیه خودرو

b – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب بهبود عملکرد پدال گاز ( رفع کپ سرگاز )

c – افزایش قدرت خودرو در سربالایی

با ریمپ ایسیو خود شما میتوانید از رانندگی لذت ببرید و با کاهش مصرف ، پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید

رفع کپ سر گاز ، رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو ، افزایش شتاب خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، افزایش گشتاور موتور ، افزایش قدرت موتور

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو بر قدرت موتور بیافزایید.

ریمپ خودرو تیگو 7 با ایسیو بوش

صفر تا صد تیگو 7  معمولا بین 15 الی 16 ثانیه ( میانگین 15.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ecu دکتر ریمپ افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای چری تیگو 5 رقم میزنیم و کار را با گارانتی تقدیم میکنیم ،  2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد تیگو ثبت گردید پس ریمپ ای سی یو معادل 12 درصد افزایش بازده در تیگو 5 است که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 15% تغییر را انتظار داشت.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو 206 با ایسیو بوش 7.4.4 با دریچه گاز برقی ( ME 7.4.4 ) برای افزایش سرعت و قدرت این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف ،  صورت  میگیرد. اما هزینه ریمپ 206 چقدر است ؟ در انتهای این مقاله اعلام شده است . میزان بهبود 206 پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان ریمپ ایسیو 206 است آمده است ، تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه  مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید خدمات ریمپ ecu را ارائه کردیم

چگونه با ریمپ ایسیو 206 مصرف سوخت کاهش میابد ؟

کاهش مصرف سوخت 206 با ریمپ از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها ، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوادهی دریچه گاز انجام میشود.

اصلاح جرقه زنی شمع ها

با توجه به اکتان پایین بنزین ، جرقه زنی شمع های 206 دیر و یا زود انجام میشود در نتیجه احتراق ناقص در سیلندر رخ میدهد و این احتراق ناقص با مکانیسم ایجاد گازهای مخرب باعث کاهش عمر موتور و افزایش مصرف سوخت میشود. در نتیجه با ریمپ ای سی یو افزایش عمر موتور و کاهش مصرف سوخت رخ خواهد داد.

اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور

مکانیسم پاشش سوخت در 206 بصورت افشانه ای خطی است که پس از ریمپ 206 ما آن را بیشتر بصورت افشانه ای میکنیم ، در نتیجه ترکیب سوخت و اکسیژن بهتر انجام میشود احتراق کاملتری در سیلندر رخ میدهد، همانطور که گفته شد احتراق کامل سبب کاهش مصرف بنزین و افزایش بازده خودرو میشود.

اصلاح هوادهی دریچه گاز

در 206 های دریچه گاز برقی ، کنترل دریچه گاز توسط ECU انجام میشود ، لذا با بهینه سازی برنامه آن در ایسیو و منطبق کردن آن با پاشش سوخت و جرقه زنی به بهبود ترکیب هوا با سوخت کمک میکنیم و در نتیجه مصرف بنزین را کاهش میدهیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

چگونه از برتر بودن ریمپ 206 در دکتر ریمپ مطمئن شویم ؟

ما برای انجام کار خود ضمانت میدهیم ، به این معنا که مشتری پس از رضایت از کار هزینه پرداخت میکند و به وی گارانتی کتبی میدهیم ، یعنی حدود 90 روز فرصت تست میدهیم تا از کاری که برایش انجام شده اطمینان حاصل کند. جدا از این ما از نرم افزارهای ارجینال جهت تغییر کد های ایسیو استفاده میکنیم زیراکه بعضی از نرم افزارهای کپی یا ایرانی بعضی کد ها را تغییر نمیدهند و یا اینکه به دلخواه قسمتی را عوض میکنند !

مجموع خدمات ریمپ خودرو 206 که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ برای ECU  Me 7.4.4 ارائه میگردد :

1- افزایش سرعت و قدرت 206

2- افزایش سرعت و شتاب اولیه 206

3- کاهش دمای کارکرد فن

4- رفع کپ حین حرکت 206

5- برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور )

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد )

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزایش شتاب ثانویه 206

9- رفع کپ اولیه 206 ( بسیاری از مشتریان را به وجد آورده )

10- فول ریمپ 206 شامل تمام موارد فوق میباشد

آیا ریمپ 206 انحصاری است یا شرکت های دیگر نیز آن را انجام میدهند ؟

از فرانسه تا ایران و از ایران تا چین ریمپ ایسیو برای این خودرو انجام میشود و هر شرکت به صورت منحصر به فرد آن را انجام میدهد یعنی شما نمیتوانید ریمپ شرکت دکتر ریمپ را با شرکت های ریمپ کار دیگر در ایران یا فرانسه مقایسه کنید هر چند که ما قسمتی از علم خود را از آموزش دهندگان فرانسوی یاد گرفته ایم ولی با تجربه و شرایط ایران آن را تطبیق داده ایم.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رفع کپ ماشین پژو پرشیا با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو پژو پرشیا که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در پژو پرشیا میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ پژو پرشیا در مرکز ریمپ خودرو توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو پژو پرشیا با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ecu  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ پژو پرشیا با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو پژو پرشیا میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در پژو پرشیا میکند و رفع کپ پژو پرشیا با این دلیل توسط ریمپ ECU انجام میشود

انواع کپ پژو پرشیا

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ پژو پرشیا با ریمپ ایسیو حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

یکی از خدمات ربمپ برای ۴۰۵ برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز  ۴۰۵و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم میشود ، دکتر ریمپ موفق شده افزایش شتاب  ۴۰۵ را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. ۴۰۵ هایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو  ۴۰۵ چشمگیر است و طبق نظر سنجی، اکثر کسانیکه ریمپ کرده اند، راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار میگیرد

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

خرابی کاتالیزور و تعویض آن

خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن

خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن  ۴۰۵ از ecu ( نرم افزاری)

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ خودرو ۴۰۵ ، خطای ناشی از این سنسور حذف میشود

تاثیر ریمپ ایسیو روی خودرو و حذف سنسور دوم اکسیژن ۴۰۵

ریمپ ecu سبب افزایش شتاب ۴۰۵ بوشی و افزایش گاز این ماشین ها میشود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد، در بالا توضیحاتی درباره سنسور اکسیژن و نحوه عملکرد دکتر ریمپ روی آن آمد، امیدواریم که مقبول شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

انگولار جی اس (AngularJS) یکی از نسخه‌های توسعه یافته زبان جاوا اسکریپت است و به‌صورت رایگان و open source ارائه‌ شده است . در ادامه ویژگی‌های و مزایای و آموزش برنامه نویسی این فریم ورک را شرح خواهیم داد.

انگولار جی‌اس یک چهارچوب وب‌ اپلیکیشن متن باز است که اولین بار در سال ۲۰۰۹ توسط میسکو هوری و آدام آبرونز توسعه یافت. در حال حاضر این فریم‌ورک توسط گوگل توسعه داده می‌شود و آخرین نسخه آن 1.4.3 است.

آموزش برنامه نویسی انگولار چیست؟

“AngularJS یک فریم‌ورک ساخت‌‌یافته برای وب‌‌اپلیکیشن‌های پویا می‌باشد. انگولار علاوه بر اینکه این امکان را به شما می‌دهد که از HTML برای طراحی قالب استفاده کنید باعث می‌شود بتوانید سینتکس‌های HTML را طوری گسترش دهید تا جزئیات وب‌اپلیکیشن‌ها را نیز به وضوح بیان نمایید.”

AngularJs یک فریم ورک برای طراحی سایت و وب اپلیکیشن تک صفحه‌ای می باشد. ممکن است شما بارها در مورد انگولار شنیده باشید اصطلاحات زیادی در مورد این فریم ورک وجود دارد اگر با این اصطلاحات آشنایی ندارید چند دقیقه وقت بگذارید تا بتوانید این اصطلاحات را یاد بگیرید.

اول از همه اینکه انگولارجی اس یک فریم ورک می باشد فریم ورک به شما این امکان را می‌دهد که کدهای خود را تکنیکی و بهینه بنویسید، تغییر بدهید و تنظیمات استاندارد را روی آن پیاده سازی کنید. با انجام این کارها شما می‌توانید برخی از ویژگی های فریم ورک را استفاده کنید. انگولار به معنی قالب سازی فیلترها ترکیب داده‌های دو طرفه و بقیه موارد است.

اگر با بوت استرپ و یا جی کوئری موبایل کار کرده باشید احتمالا با این روش کار آشنا هستید برای ساخت سایت شما می‌توانید روش خاص و منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. انگولار جی اس برای ایجاد برنامه‌ی تک صفحه‌ای وب طراحی شده است این به این معنی می باشد که مرورگر صرف نظر از اندازه‌ی صفحه‌ی شما، آن را را بارگذاری کند. محتوای اضافی در صورت نیاز در برنامه لود می شود بنابراین نگران نباشید اگر قادر نبودید کل صفحه را لود کنید. در برخی از روش ها برای افزایش سرعت بارگذاری سایت شما، به جای کل صفحه تمام محتوایی که نیاز دارد را لود می کند.

بنابراین در یک برنامه‌ی واقعی که چیزی شبیه به این می باشد شما یک صفحه index.html دارید که می توانید ببینید چقدر کوتاه است. برای اینکه بدانید برنامه شما چطور ممکن است به نظر برسد از قسمتی استفاده کنید که نه تنها سند اصلی بلکه قسمتی از داده‌هایی که شما نیاز دارید در برنامه ی خود استفاده کنید را نشان می دهد و با کلیک بر روی هر یک از این گزینه‌ها جزئیات برای شما نمایان خواهد شد و با کلیک بر روی هر یک از آیکن‌ها به داده های مورد نظر برسید.

اگر صفحات شما لود نشد می توانید مطمئن شوید که سیستم شما در حال انجام کار دیگری مانند بارگذاری محتوا به صورت تدریجی می باشد.

هسته انگولار از جاوا اسکریپت می باشد و شما باید برای ایجاد محتویات فریم ورک از زبان جاوا اسکریپت استفاده کنید. اگر با جاوا اسکریپت آشنا باشید یادگیری انگولار برای شما راحت‌تر خواهد بود. انگولار و بطور کلی فریم ورک ها امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند که اگر خود شما بخواهید آن‌ها را اجرا کنید زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد .

بنو سایت



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 

ریمپ خودرو لیفان ۶۲۰ ،

یکی دیگر از مشکلات  خرابی زیاد کتالیست این خودرو می باشد که باعث روشن شدن چراغ چک  و خطای  سنسور اکسیژن دوم می شود ،ما می‌توانیم سنسور اکسیژن دوم را برای شما غیر فعال نماییم و عملاً خودروی شما از یورو ۴ به یورو ۲ تبدیل می‌شود. با این کار شتاب اولیه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. در ادامه می‌توانید با حذف کاتالیزور و یا خالی کردن آن، تیونینگ خودروی خود را کامل‌تر نمایید.

یکی از مشکلات این روز های لیفان سواران خرابی زیاد دیسک و صفحه گیربکس است که منشاء اصلی این ایراد تاخیر زیاد دریچه گاز و گشتاور پایین موتور است که باعث نیم کلاچ های زیاد راننده و از بین رفتن سریع صفحه کلاچ میگردد. دکتر ریمپ به دستیابی به سر منشاء ایرادات به صورت علمی و رفع ایرادات به صورت علمی و نرم افزاری کلیه مشکلات به این خودرو را بر طرف می نماید.

ریمپ ایسیو لیفان ۶۲۰ افزایش قدرت موتور

افزایش ۱۰% توان موتور ،افزایش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخیر دریچه گاز ، رفع محدودیت سرعت ، بهبود شتاب گیری

رفع ایراد افت دورآرام موتور وافت توان شدید در هنگام استفاده از کولر به خصوص درفصل گرما و لرزش موتور. تیم دکتر ریمپ با علم تخصصی که در ریمپ دارد توانسته کالیراسیون جدول دور آرام موتور این خودرو کلیه مشکلات دور آرام که شامل افت دور آرام موتور به هنگام کولر گیری، لرزش موتور و … می باشد را به صورت ۱۰۰% رفع می نماید.

برای اولین بار در ایران تیم دکتر ریمپ می تواند جداول مرتبط با زمانبندی سیستم متغیر سوپاپvvt –cvt- vvti را مورد بهینه سازی قرار دهد تا رفتار کلی موتور را بنا به نیاز مشتری تغییر دهد چرا که تایمینگ سیستم سوپاپ را مغز مکانیکال موتور میدانند. بنابراین با تغییرات زمانبندی سیستم متغییر سوپاپ می توان نمودار گشتاور و توان در هر نقطه مورد نظر اپتیمم سازی کرد .به عنوان مثال تمامی کسانی که در حرفه تیونینگ فعالیت میکنند میدانند که افزایش کاتاف موتور هیچ تاثیری در توان نهایی موتور ندارد و فقط با داشتن لوازم افتر مارکت مانند میل سوپاپ هایی با duration  ، lift و overlap  بیشتر یا توربو شارژ با سایز بزرگتر میتوان تنفس موتور را بهبود بخشید تا از افت راندمان تنفسی و در نتیجه افت توان جلوگیری نمود.ما با تکیه بر دانش مهندسین تیم دکتر ریمپ توانستیم زمان بندی میل سوپاپ را به نحوی تغییر دهیم که در دور های بالا و افزایش کاتاف افت توان را به حداقل برسانیم و اگر مشتری نیاز به گشتاور بیشتر در دور های پایین داشته باشد با اعمال تغییرات حداکثر گشتاور را در دور پایین تری داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

استیج ریمپ ایسیو استاندارد:

 در این مرحله بر روی جداول سوخت، جرقه، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میگردد که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا ۱۰ % حاصل گردد. تمامی تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران کاستومایز می شود تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر آن ارائه گردد.

اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت، در خودروهای استاندارد فاقد هدرز، کیت مکش و… اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد، ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق صورت میگیرد. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود. همین افزایش دما تخریب کاتالیزور را نیز در بر می گیرد.

در این استیج تاخیر دریچه گاز به طور کامل مرتفع شده و حداکثر توان و گشتاور ممکن به طور واقعی بدست می اید.

امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میگردد.

افزایش کاتاف تا محدوده ایمن۷۵۰۰ دور انجام میگردد. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر امکان پذیر می باشد اما  افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور ندارد.

استیج ریمپ افترمارکت و تغییر یافته:

 در این مرحله بر روی جداول سوخت ،جرقه ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میگردد که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا ۱۵% بسته به تغییرات مکانیکی حاصل گردد. در  این استیج که معمولا با نصب هدرز یا حدف کاتالیزور، کیت مکش ، تراکم، میل سوپاپ و… همراه است می توان حداکثر اعمال تغییرات را برای حصول حداکثر توان و گشتاور انجام داد. در این استیج معمولا مشتریان از از بنزین با اکتان بالا استفاده نموده و این نکته باعث می شود که قدرت موتور و گشتاور بهبود یافته و احتمال پدیده ناک کمتر شود.

در این استیج تاخیر دریچه گاز به طور کامل مرتفع شده و حداکثر توان و گشتاور ممکن به طور واقعی بدست می اید.

همچنین امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میگردد.

افزایش کاتاف تا محدوده ۷۵۰۰ دور نیز که محدوده ایمنی است انجام میگردد. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر نیز امکان پذیر می باشد، اما نکته قابل توجه این است که افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور ندارد.

معمولا در این استیج به هنگام نصب میل سوپاپ با lift و duration  بیشتر دور آرام موتور به هم ریخته و علاوه بر لرزش ونوسان دور موتور، خلاء مانیفولد ورودی کاهش یافته و بوستر ترمز ضعیف عمل میکند که دکتر ریمپ با تغییرات روی جداول دور آرام کلیه مشکلات فوق را مرتفع می نماید.

پکیج ریمپ خودرو بر روی داینو با سوخت مسابقه یا E85

دکتر ریمپ  افتخار همکاری با قهرمانان نامی ایران در مسابقات سرعت و درگ را دارد. ستاپ ویژه و ریمپ حرفه ای با سوخت هایی نظیر C16 یا الکل حداکثر توان موتور را برای این عزیزان به ارمغان آورده است. تیم دکتر ریمپ  با تغییرات اساسی در جداول سوخت و جرقه موتور توانایی تغییر سوخت موتور از بنزین به E85  (۸۵% الکل – ۱۵ % بنزین ) را دارد. به علت اکتان بالای الکل (۱۱۶)  و خاصیت خنک بودن آن حداکثر راندمان  حاصل می گردد.

 در این استیج ریمپ بر روی داینو و با استفاده از WIDE BAND و KNOCK DETECTOR انجام میشود. استفاده از این سه مورد باعث می گردد.

بهترین نسبت سوخت و هوا که در موتور های مسابقه ای و الکل سوز به طور کامل فرق دارد به طور دقیق به دست اورد، همچنین استفاده از ناک دیتکتور به ما این اجازه را می دهد که اوانس جرقه برای حداکثر توان و گشتاور موتور را بدون رسیدن به احتراق پیش رس به ماکسیمم رساند.

 در موتورهایی که مجهز به کلیه لوازم هستند و برای مسابقه ستاپ شده اند به علت تغییرات گسترده و متفاوت بودن نسبت سوخت به مقدار زیاد، سنسور اکسیژن توانایی اندازه گیری مقداری را در محدوده مجاز نداشته و به همین علت دکتر ریمپ سنسور اکسیژن را از حلقه کنترلی خارج نموده و سیستم را OPEN LOOP می کند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()